Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

21 Ekim 2012 Pazar

Fıkra +18

on  with No comments 
In , ,  
3 evli hanim arkadas bir kahvede bulusmuslar.
sohbet konusu, elbiselerden cocuklardan ve derken kocalara gecti.
Bir tanesinin surati asiklasti... . Nedenini sordular..
O da:
-"Dun gece biraz kasindim, yatakta Muhittin e yaklastim..
 Isteksizdi.. taşaklarını tuttum.. baktim soguk buz gibi.. sordum.. niye
taşaklarin soguk.  O, homurdanip sirtini cevirdi ve sonra da uyudu!!!!
 Kendimi cok kotu hissettim."

Ertesi gun yine 3 arkadas toplanirlar. Bu sefer ikincisinin surati asik..
Ne oldu diye sordular;*
-"Dun gece merak ettim.. bende  Kemalin taşaklarini tuttum.. baktim buz
gibi..  taşaklarin niye soguk diye sordum.. O da homurdanip sirtini
cevirip uyudu..   Ben de kendimi cok kotu hissettim.."

Iki gun sonra yine bulustular.. Bu sefer ucuncunun suratinin her tarafi
sismis ve bir gozu mosmor.
Diger ikisi sormuslar, bu halin neeee??;
-"Valla ben de merak ettim.. Kocamin taşaklarini tuttum..
simsicak ates gibi.. Bende.. merak ettim..  Nasil oluyor da, senin
taşaklarin simsicak,da Kemalle  Muhittin in taşaklari buz gibi ?? diye sorduuuuum :(((
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder