Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

2 Aralık 2010 Perşembe

Evlilik - fıkralar

on  with No comments 
In , ,  
EVLILIK (BOLUM 1)
Tipik bir maco adam, cok hos bir kadinla evlenir ve nikahin hemen ardindan,kurallarini ortaya koyar :
'Eve ne zaman istersem,saat kacta istersem, ki herseyden once eger istersem,
o zaman gelirim ve senden bu konuyla ilgili bir tartisma istemiyorum.
Ben baskabir sey soylemedikce, her aksam yemek masasini kusursuz istiyorum.
İstedigim zaman eski kiz arkadaslarimla icmeye ve kagit oynamaya giderim ve bana bu konuda gucluk cikarma sakin.
Bunlar benim kurallarim.Yorumun var mi?'
Kadin: 'Hayir, benim icin sakincasi yok.Yalniz sunu bilki,burada
her gece saat 7'de sex yapilacak, sen olsanda, olmasanda.'
************************

EVLILIK (BOLUM 2)

Kari koca, evliliklerinin 40.yildonumunde sert bir agiz dalasina girerler.
Adam der ki; 'Sen oldugunde, mezar tasina soyle yazdiracagim;
'--Burada benim karim yatiyor - Her zamankigibi soguk'
'Yaa??' der kadin; 'Sen oldugun zaman da ben senin mezar tasina soyle yazdiracagim;
' -- Burada benim kocam yatiyor.- Nihayet sertlesti.'
*********************

EVLILIK (BOLUM 3)

Doktor ve karisi kahvaltı masasinda tartisiyorlar.
Adam hiddetle masadan kalkar ve
'sen zaten yatakta da iyi degilsin'der ve hisimla evi terkeder.
Bir muddet sonra kotu bir hareket yaptigini dusunup,
durumu telafi etmek uzere telefon acmaya karar verir.
Kadin telefonu defalarca caldiktan sonra acar ve adam sinirli
 bir sekilde sorar;
'Telefona cevap vermekte niye bu kadar geciktin?'
'Yataktaydim' der kadin.
'Bu saatte yatakta ne yapiyorsun?'
'Ikinci bir gorus aliyorum'
*************

EVLILIK (BOLUM 4)

Bir adamin 6 cocugu var ve bu basarisindan fazlasiyle gurur duyuyor.
O denli gurur duyuyor ki, karisini, onun tepkisine ragmen,
'6 cocugumun annesi' diye cagirmaya basliyor.
Birgece bir partiye gidiyorlar.Adam eve donme vaktinin geldigine karar verdiginde,
karisinin da gitmeye hazir olup olmadigini ogrenmek istiyor.Olanca sesiyle bagiriyor;
'Eve gidelim mi, 6 cocugumun annesi?'
Kadin, kocasinin bu dangalakligindan son derece rahatsiz oluyor ve o da ayni sekilde bagiriyor;
'Ne zaman istersen, 4 cocugumun babasi!
********************

EVLILIK (BOLUM 5)

Bir isadami tavernaya girer, bara oturur ve bir duble martini siparis eder.
Ickisini bitirdikten sonra, gomleginin cebine bir goz atar,
ardindan barmene bir duble martini daha hazirlamasini soyler.
Bunu da bitirince, yine gomleginin cebine bir goz atar,
sonra barmene donup bir duble daha martini siparisi verir.
Barmen;'Bakin bayim, size butun bir gece boyunca martini getirebilirm.
Fakat,bardagi her doldurmami istemenizden once
nicin gomleginizin cebine baktiginizi soylemek zorundasiniz.'deyince adam cevap verir;
'Karimin fotografina bakiyorum.Ne zaman gozume guzel gozukecek,
iste o zaman eve gitme zamani gelmis olacak.'
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder