Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

29 Mayıs 2011 Pazar

Erkekler de Regl Olursa

on  with No comments 
In , ,  
 osman abi sen hangisinden kullanıosun kanatlı mı
+erkek adam kanatlı kullanmaz haşim!
-aysel!
+noldu hikmet
-ben bu ay geciktim ya
+ayy napıcaz
-abi herşeye sinirleniyosun ya sen böyle degildin
+ya kusura bakma murat ilk günüm be karnım ağrıyo
-abi manyak mısın niye beyaz tayt giydin
+ne bilim hocam bunun reklamlarında hep beyaz tayt giyiyolar
-fethi abi akşama halı saha maçı var
+ben gelemem yeğen
-neden abi
+malum günümdeyim
-olsun abi orkit halı saha çıkmış, ondan kullanırsın
+hmm iyiyimiş
+ necati abi. o reklamdaki sıvılar var ya.. niye mavi. yoksa bende bi sorun mu var abi.
- bilemiyorum recep.. ben de yeniyim bu konularda..
-hasan yaklaşsana yanıma ne iki büklüm oturuyosun,gel bak yeni kombinezon aldım
+necla uzak dur muayyen günümdeyim ayrıca karnım ağrıyo
-aaa süheyla noluyo ya bismillah
+şraaaaak
-niye vurdun şimdi
+ilk kez regl olana tokat atılır korkma diye
-ee napıcaz
+al şunu
-bunu nereme takıcam
+e yuh öküz müsün be!
+ baba ben şimdi büyüyünce regl mi olucam
- git annene sor eşek sıpası
* anne ben büyüyünce regl mi olucam
- baban daha iyi bilir. ona sorsana
+ hanım çocuğun yanında konuşma böyle.
-hüseyin abi niye aglıyosun ya komedi filmi bu
+ya bilmiyorum çok duygusallaştım ben bugunlerde
molped reklamında tahminen kadir inanır oynardı:
+ delikanlı erkekler molped kullanır
(bir reklam)
+ şimdi eşit miktarlardaki sarı-lacivet sıvıyı pedlere döküyoruz. gördüğünüz gibi fenerium pedleri hızla sıvıyı absorbe ediyor. siz de alex'le aynı pedi kullanmak istemez misiniz?
(reklamın ana sloganı - tüm takım söyler)
+ biz de orkit kullanıyoruuzz....
-hikmet hadii teravihe gidiyoruz
+abi yok sağol ben gelmeyeceğim
-yav yürü herkes gidiyo ne demek gelmeyecem
+abi yok biraz rahatsızım
-ulan kadın olsan regl döneminde misin diyecem de
+abi nolur aramızda kalsın
-hikkkmmeeeeett
- pişşt, necmi orkitin var mı lan?
- ulan ne otlakçı adamsın al...
- bak börkesu üstüme gelme bu aralar çok fenayım..fırk!
- hüsnücan ben ne dedim ki şimdi?
- bişi demedin diye oluyo bütün bunlar börkesu... ühüüüüüfırk!
- ben sana bi çikolata aliim en iyisi
- beni kandıramazsın işte küsüm ben sanafırk...
- ...
- sade olsun fındıkları dişime kaçıyooofırk...
- patrooonn (kaş göz işaretleri ile dert anlatılır) karnım ağrıyor.
- iyi git 3 gün dinlen. 3 gün sora gel ama hamdi'ninki başlıyo
-of hayri of sen beni sevmiyorsun zaten..
+bu kadar uzulceğini bilseydim okey atmazdım cemil abi..
-siz erkekler yok musunuz zaten..
+cemil abi iyi misin ,betin benzin sarardi ,pedin benzin kizardi ?
+muhittin abi bi arkamı kontrol etsene yaa çıkmış mı?
-yok aslanım pasparlak devam et.
- mahmut abi koş koş
+ ne var lan yine n'oldu ?
- abi sorma özel günümdeyim ama kanatsız pedim yok
+ al bende kanatlı var.
- yok olmaz abi. mazallah kanatlanır uçarız. erkek dediğin ağır olmalı
- mahmut abi o kan ne öyle ?
+himmet, ben regl oldum
- neeeee ?!
+evet. sen bensiz devam et. ben sensiz kanarım burda tek başımaaa
-kaan geliyon mu suya?
-yok abi havamda değilim... hem şu kitabı okuyayım biraz.
-olm hadi lan açılcaz bayağı..
-yok yok... yorgunum hem...
erkek bünye,kız arkadaşıyla yemeğe gittiğinde,yanında bulunan koca evrak çantasıyla tuvalete gidecektir.
-hayatım nereye?
-bi lavaboya gidicem bitanem.
-o koca çantayla mı?
-(sesini kısarak) reglyimde bitanem,o nedenle.
-ha devam et,hatta kalk bi arkana bakayım.
-süperiz bitanem,birbirimiz için yaratılmışız,çok anlayışlısın
- kazım abi benim kalmamış be, bi dal allways versene..
+olm hep böyle yapıyosun, ne otlakçı adamsın lan.
- abi valla akşam paket alıcam veririm ben sana.
-mahmut abi fazla pedin varmı ya acele
-valla neco paketi yeni attım .
+müşterilerimize karşı bu kadar sevimsiz tavırlar sergilerseniz terfi etmeniz imkansız hale gelicek mahmut bey.
-çocukta yaparım,kariyerde.
- mustafa pedin var mı?
+ bi tane kalmış, tiryakinin son pedi istenmez biliyorsun
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder