Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

21 Aralık 2011 Çarşamba

ANNE KİMDİR / NEDİR?

on  with No comments 
In  
Bir erkek çocuğun kaleminden çıkmış bu kadar  olur yani, tam tarif !!!  
ANNE, dünyada karşılık beklemeden börek yapan 
tek  insandır. Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş halidir! Ne kadar 
üzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif bir memeli türüdür, yağlı 
bile olsa tiksinmeden saçını okşayan, kucağına yatıran, öpüp koklayan tek 
varlıktır,meleğin süt verebilenidir. 
Yarasın diye muhallebinin içine
ciğer katarak çocuğuna yediren manyaklık derecesinde yaratıcıdır 
. Yemek 
yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için elindeki tencere ve tavalarla 
maymunluk yapabilen kişidir, kafayı çocuklarıyla bozmuş, göbek bağı kopsa 
da yürek bağı asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan dişisidir, bulaşık,  
ütü, vb. yaparken bile otomatik olarak çene çalan, kendi kendine konuşan, 
kadın dırdırı denen mereti erkeklere daha küçükten belletendir . Yemek 
uzmanı, düzen insanı, bilgili, kültürlü her şeyi bilen şahsiyettir,  
yavrularını yol tarafından değil, kaldırım tarafından yürütendir, dizi 
dizi incidir lakin gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir, 
sevgiliden ayrılma haberi verildiğinde, 'amaaan ben sana daha güzelini  
bulurum' diyebilen komik bir karakterdir. 'Oğlum aradım yoktun. Ben de 
mesaj atayım dedim sana. Gelince ara beni emi aslan evladım. Kara 
börülcem >benim öptüm annen , şeklinde mesajlar atabilen, teknolojiyi 
ısrarla >reddeden, kabullenemeyen, kafasına göre yorumlayan bilişim 
düşmanıdır .. >*** AMA ... AMA dünyanın en güzel kucağına sahip, en güzel 
kokan, >harikulade bir varlıktır , olmadık yerlerde iyi ki doğurmuşum ulen 
seni!' >diyen ve 
benim hatırıma benimle Freddy Mercury dinleyen bir sabır
ağacıdır,
 evlatlarını asla ayırmayan, aynı zamanda birbirinden koruyan 
güç >abidesidir evde bir yere uzandığınız an orada temizlik yapacağı tutan,  
temizlik konusunda kayışı kopardığından temizlikçi gelecek diye evi 
temizleyen balans ayarı kaçmış temizli k kaynağıdır, mutfakta yaşayan, 
evde herkesi idare eden bir tür canlıdır. Sevginin güçlerini 
birleştirdiği >sonsuz bakiredir !! Oğlunun damat - kızının gelin olduğunu 
görünce, çocuğu >mezun olunca, çocuğu gol atınca, çocuğu hasta olunca, 
çocuğu askere >gidince, asmalı kabağı seyredince, dolar yükselince velhasıl 
buna benzer >bissürü şeye ağlayabilen, bu mesajı okurken duygulanıp - 
gözleri >dolabilen, ağlamaya meyilli bir yapısı olan duygu pınarıdır, son 
kiiii üç >dört; uzakta dursa da yakın hissedilen, canı hep istenen, asla 
vazgeçilmeyen, dizinin dibinde olmak istenen, evlatların varlığını  
varlığına armağan edebileceği, *** ıslak - kuru ama heeeep duygulu*** en 
önemlisi; bir yerleri oynamayan tek kadın modelidir. 
Ne güzel anlatmış 
değil >mi?
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder