Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

9 Şubat 2016 Salı

Beni Hiç Aldattın mı?

on  with No comments 
In , ,  
Ünlü,diş,hekimi,Sam,ve,eşi,50.evlilik,yıldönümlerini,kutluyorlardı.
Sam birden eşine bir soru sordu :

-'Sevgilim, bu elli yıl içinde beni hiç aldattın mı?'

-'O da nerden çıktı?' diye sinirlendi eşi, cevabı öğrenmek istemezsin herhalde' dedi.  -'İsterim' dedi Sam.  'Lütfen anlat.'

-'Madem öğrenmek istiyorsun, evet, seni üç kez aldattım diye cevap verdi eşi.

-'Kimlerdi bunlar?' diye sordu Sam.

-'İlki' diye anlatmaya başladı eşi 'hani sen 30 yaşındaydın ve kendi kliniğini kurmak istiyordun da hiçbir banka sana kredi açmıyordu.Sonra bir banka müdürü eve geldi; hiçbir şey sormadan tüm kağıtları imzaladı ve sen en modern aletlerle kliniğini açabildin...'
-'Canım benim.  Benim için kendini feda ettin demek.  Benim sevgili karıcığım' dedi Sam.

'Peki ikincisi?

' -Hani 50 yaşında kalp krizi geçirmiştin ya, kritik bir by-pass ameliyatı olman gerekiyordu, hiçbir doktor o cesareti gösteremiyordu.  Her an ölebilirdin.  Dr.  Halery onca yoldan kalktı geldi, ameliyatını yaptı.  Sen hayata döndün' dedi eşi.

-'Ah benim sevgili karım.  Hayatımı kurtarmak için kendini bir kez daha feda ettin, öyle mi Peki üçüncü aldatışın?
' -'Hatırlıyor musun, yıllar önce diş hekimleri odası başkanı olmak istemiştin de 247 oy eksikti...'

- OOOHAAAAA....!!!
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder