Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

28 Nisan 2011 Perşembe

Adem ile Havva - fıkra

on  with No comments 
In ,  
Tanrı,  Âdem'le  Havva'yı yaratalı  birkaç saat olmuştu ve ikisi üzerindeki son  rötuşları  yapıyordu. Elinde sadece monte edilecek 2 parça daha kalmıştı. Bunları hangisine  takacağı konusunda kararsızdı.
Sonunda onlara sormaya karar verdi.
—"Elimde 2 parça daha var." dedi.
 "Bunları da sizlere monte edeceğim.
  Bunlardan biri ayakta işemeye imkân veriyor.     
  Diğeri.........."
Havva daha ses çıkaramadan, Âdem büyük bir coşkuyla hemen atıldı:
-"Ben, ben! Bana ver onu. Çok eğlenceli olacak. Onunla ayaktaişeyebileceğim.
Ne olur bana ver onu."
Âdem'in ısrarları ve çocuklar gibi zıplayıp durmasına fazla dayanamayanTanrı, o parçayı
Âdem'e monte etti.
Âdem sevinçten çılgına dönmüştü. Hemen etrafta koşturup her yere işemeye başladı.
Bir  kayayı ıslattı, zig zaglar çizdi, kuma adını yazdı, sonra da ilerideki bir taşı vurmaya çalıştı yeni oyuncağıyla.
Durumu gören Havva üzgün ve süzgün;
-"Tanrım bana takacağın parça nedir ?..."
Diye sordu.
Tanrı Âdem'e bakıp iç geçirerek cevap verdi:
-"Beyin kızım! Beyin…"
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder