Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

26 Nisan 2011 Salı

OTOBÜS ŞÖFÖRÜ SERKAN - Fıkra

on  with No comments 
In ,  

Serkan ölünce cennetin kapisinda kuyruga girer.
Hemen önünde bekleyen adam pederdir. Kapida bir melek
beklemektedir.
Melek pedere sorar:
)))Hiç günahın var mı peder ?
Aziz melek ben rahiptim. Tüm hayatım boyunca hep tanrıma dua ettim. Karıma
ve çocuklarima sadik kaldim.
Insanlara ve hayvanlara hep yardim ettim
.. Melek :
 Çok iyi, bunları biliyorduk zaten.
 
Al sana cennetin gümüş anahtarı der.
Ve sonra Serkan'a döner.
))) Senin hiç günahın var mı?
 ; Serkan:
Ben de her zaman hayvanlara ve insanlara iyilik yapardım.Tanrıya dua
etmedim etmedim açikçasi, inancim da zayifti ve bir günahim vardi.. Çok
sert ve hizli otobüs kullanirdim
 .. Melek Serkan'a döner ve
bunu da biliyoruz..
 )))Çok iyi al sana cennetin altın anahtarı..
  Peder bu olaya çok sinirlenir:
 Ben hayatımı tanrıya adadım siz de gidip
Bu adamı cennette benden üstün tutuyorsunuz,
haksızlık değil mi ?!!
 
 Melek gülerek:
 ..))) Oglum sen vaaz verirken
herkes uyuyordu ama
Serkan otobüs kullanirken herkes dua ediyordu.
 
Skor farkli yani!     :))
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder