Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

3 Eylül 2011 Cumartesi

Beni seviyor musun?

on  with No comments 
In ,  
- Beni seviyor musun?
- Hayır şu anda gazete okuyorum!
- Ne? Beni sevmiyor musun?
- Ben öyle bir şey demedim!
- Hayır, dedin!
- Bak yine konuşma öğretiyorum diye kızacaksın…
- Ne konuşması?
- Sen şimdiki zaman kullanarak " Beni seviyor musun?" dedin…
- Eeeeee, ne olmuş?
- Şimdiki zaman demek o anda yapılan işle ilgili zamandır, ben gazete okurken seni nasıl seveyim?
- Beni gazete okumadığın ya da gazeteni bitirdiğin zaman sevme ihtimalin var mı?
- Sevmekten kastın ne?
- Sen adamı çatlatırsın…
- Çatlamak isteyene ben bir şey yapamam, sevmekten kastın ne onu söyle, birçok sevme şekli var…
- Ne gibi?
- Aşkla sevmek, sevgiyle sevmek, mecburen sevmek vs. vs.
- Gazeteni bitirdikten sonra beni aşkla sevme ihtimalin var mı?
- Nasıl aşkla?
- Onun da mı çeşitleri var?
- Tabii, sevgili aşkı, ilahi aşk, karşılıksız aşk…
- Gazeteni okumayı bitirdiğinde beni sevgili aşkıyla sevme ihtimalin var mı?
- Bırak bunları da bana su getir!
- Nasıl su istiyorsun?
- Basbayağı su…
- Bizde bayağı su yok!
- Canım saçmalama…
- Ne saçmalaması, önce bir bardak mı, bir şişe mi, bir maşrapa mı su istiyorsun? Onu söyle…
- Bana bir bardak su verir misin?
- Nasıl bardak?
- Ne demek nasıl bardak?
- Olur mu canım? Kristal bardak var, adi cam bardak var, plastik bardak var.
- Bana bir adi cam bardak su verir misin? Mahsus yapıyorsun değil mi?
- Niye mahsus yapayım?
- Deminkinin intikamı bu galiba…
- Demin ne oldu?
- "Beni seviyor musun ?"diye sormuştun ya…
- ne zaman?
- Demin…
- Demin ne demek? Kaç zaman önce anlamına geliyor?
- ………………….
- Niye sustun?
- Düşünüyorum…
- Ne düşünüyorsun?
- Evliliğimiz niye bu hale geldi?
- Ne hali?
- Yalın hali değil tabii…
- Niye gelmiş?
- Senin espri yeteneğinin olmaması yüzünden…
- Şimdi bana yeteneksiz mi demek istiyorsun?
- Öyle demedim…
- Ne dedin ya?
- Of be yeter!
- "Of be yeter" değil mi?
- Yeter tabii, ne istiyorsun gecenin bu vakti?
- Bunca yıllık evliyiz bana bir defa sevdiğini söylemedin…
- Söylemek şart mı?
- Ne yani? Sessiz film oynar gibi hareketlerini mi takip edeceğim, söylemesen nasıl anlaşılır?
- Ben senin kocanım, tabi ki seni seveceğim…
- Nasıl yani? Mecbursun diye mi?
- ………….
- Yine sustun, hep susarsın zaten, bir de cump yatak… Ne konuşursun, ne bir fikir söylersin…
- …………..
- Elaleme bak, bir de sana bak!
- …………..
- Nemci!
- …………..
- Nemci, nemci diyorum!
- Babam uyumuş anne, bağırma
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder