Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

7 Eylül 2011 Çarşamba

erkek nası g.t edilir :D

on  with No comments 
In , ,  
erkek: bana isminizi bağışlar mısınız?
kadın: neden? sizin yok mu?

erkek: size bir içki ısmarlayabilir miyim?
kadın: aslında içkinin parasını direkt alsam daha iyi olur.

erkek: ben bir fotoğrafçıyım ve ne zamandır sizinki gibi bir yüz arıyordum.
kadın: ben de estetik cerrahım ve ne zamandır sizinki gibi bir yüz arıyordum.

erkek: sanırım sizinle daha önce bir kez çıkmıştık ya da iki kez?
kadın: sadece bir kez çıkmış olabiliriz, çünkü aynı hatayı ikinci kez yapmam.

erkek: nasıl bu kadar güzel olabiliyorsunuz!
kadın: sanırım doğarken sizin payınızı da ben almışım.

erkek: bu cumartesi benimle çıkar mısınız?
kadın: üzgünüm, bu cumartesi başım ağrıyacak.

erkek: birçok erkeğin başını döndürüyor olmalısınız.
kadın: siz de birçok kadının midesini bulandırıyor olmalısınız.

erkek: sizi çok mutlu edebilirim.
kadın: nasıl? gidiyor musunuz?

erkek: size evlenme teklif etsem, ne cevap verirdiniz?
kadın: bir şey diyemezdim muhtemelen, çünkü gülerken konuşamam.

erkek: sizi sinemaya davet edebilir miyim?
kadın: ben o filmi gördüm.

erkek: hayatım boyunca neredeydiniz?
kadın: sizden saklanıyordum.

erkek: hayatım boyunca neredeydiniz?
kadın: hayatınızın geri kalanında da olacağım yerde, rüyalarınızda.

erkek: sizi daha önce bir yerde görmüş gibiyim...
kadın: evet, o yüzden artık oraya gitmiyorum.

erkek: bu koltuk boş mu?
kadın: evet, ama oturursanız bu boşalacak.

erkek: ne işle meşgulsünüz?
kadın: kadın taklidi yapıyorum.

erkek: sizi çıplak görebilseydim çok mutlu ölürdüm herhalde.
kadın: ben sizi çıplak görseydim gülmekten ölürdüm herhalde
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder