Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

24 Ocak 2012 Salı

Gereksiz Bilgiler

on  with No comments 
In  
8 yil 7 ay 6 gun bagirirsaniz bir bardak kahveyi isitacak kadar enerji
>uretirsiniz.
>(Pek buna degermis gibi gozukmuyor!)
>
>
>6 yil 9 ay kesintisiz gaz cikarirsaniz bir atom bombasina denk enerji 
>uretirsiniz.
>(iste bu fena degil!)
>
>Insan kalbi kasildigi zaman kani 8 metre fiskirtacak guctedir.
>(Gercekten mi?)
>
>Domuzlarin orgazmi 30 dakika surer.
>(Gelecek hayatimda domuz olmak istiyorum.) 
>
>Hamam bocekleri kafalari kopukken 9 gun yasayabilirler.
>(Acayip!)
>(Benim aklim hala domuzda!)
>
>Kafani duvara vurmak saatte 150 kalori harcatir.
>(Bunu evde denemeyin... belki iste deneyebilirsiniz. ...) 
>
>Erkek peygamber develeri kafalari vucutlarina bitisIkken ciftlesemezler.
>Disi peygamber develeri erkeklerin kafalarini kopararak iliskiyi
>baslatirlar.
>(Hayatiiimmm, ben geldiiiiimm. HASSI...!) 
>
>Pireler vucutlarinin 350 kati yukseklige ziplayabilirler. Bu, insanin bir
>futbol sahasi yuksekliginde ziplamasi gibidir.
>(30 dakika.. Sansli domuz...Nasil bir seydir acaba?)
>
>Kedi baliklarinin 27 bin tat hucresi vardir. 
>(Bir golun dibinde bu kadar lezzetli ne olabilir acaba?)
>
>Aslanlar gunde 50 defadan fazla ciftlesebilir.
>(Ben hala gelecek hayatimda domuz olmak istiyorum. Nicelik degil
>nitelik...)
>
>Kelebekler ayaklariyla tat alir.
>(Bunu hep merak etmistim...)
>
>Ortalama olarak, sag elini kullanan insanlar solaklardan dokuz yil daha
>uzun yasar.
>(Iki elini kullananlarin ortalamasini mi almasi gerekiyor?) 
>
>Filler ziplayamayan tek hayvandir.
>(Bu iyi birsey olsa gerek...)
>
>Devekuslarinin beyinleri gozlerinden kucuktur.
>(Boyle insanlar da var tanidigim.)
>
>Denizyildizlarinin beyinleri yoktur. 
>(Oyle insanlar da taniyorum.)
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder