Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

18 Ocak 2012 Çarşamba

Kadınların ağzından kadınlar :))‏

on  with No comments 
In ,  
*Topumuz ilgi arsızıyız.Karşı cinsten bitmek bilmeyen bir ilgi bekleriz.İlgi göremediğimiz zaman delleniriz.Gururumuza yedirip bunu karşımızdaki garibana söyleyemediğimiz için, başka bir konuda hıncımızı alırız. 

*İlişkinin başında gösterilen ilgi hemen alışkanlık yapar, ilginin arkası kesildimi, şu acıklı sorular dökülür ağızdan; 
-Sen beni artık sevmiyor musun? 
-Hayatında başka birimi var? 
-Bana niye eskisi gibi bakmıyorsun? 
Erkeğin bu sorulara verecek cevabı yoktur.Açıkça itiraf edemez. "Yav ben çok, sıkıldım aynı şeyleri yapmaktan" diyemez. 

*Doğum günü, evlilik yıldönümü, ilk tanışma günü,ilk buluşma günü, vs günler hafızaya mıh gibi kazılıdır.Bu konuda doğuştan bir alarm sahibidirler,asla unutmayız. 
Unutan partnerin bittiği gün o gündür  .Bu özel günlerin altında yatan yine özel bir sebeptir.Biz kadın milleti kendimizi özel hissetmek isteriz ve o özel günlerde, özel davranmak erkeğin boynunun borcudur. 

*Susmak, beceremediğimiz yegane eylemdir.Konuşma meziyetimizi sonuna kadar kullanırız, hatta çoğu zaman tek silahımızdır.Çenemizden bezen erkek, sırf çene etmeyelim diye her dediğimizi yapar.Tabi bu silahlardan sadece biridir, akıllı kadında, silahtan bol ne var. 

*Hediye almaya da vermeye de bayılırız.Biz ufak tefek şeyler alırken, karsıdan tek taş, pırlanta vs parlayan bütün mücevherleri bekleriz.Almadı mı, 'senin bana verdiğin değer bu kadar mıı?' sorusu gelir. 

*Alış-veriş hastasıyız ve alış-verişe birlikte çıkıldığı zaman, her vitrine bakarız ve her mağazaya istisnasız gireriz.Bundan şikayet eden erkek için 'dırdır' kaçınılmaz bir sondur. 

*Küsmek en büyük adetimizdir, hatta konuyu abartıp, vatan-millet meselesi haline getiririz.Çünkü erkeği kıvrandırmak,hakkıdır hakka tapan kadının.Şu da bir gerçek ki, kıvranmayı isteyen, kaşınan erkekler vardır.Bunları kaşıyacak potansiyel, kadında her zaman mevcuttur.

Bu yazıyı okuyan beyler,artık anlayın şu bayanları.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder