Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

11 Kasım 2012 Pazar

bankacı =)‏

on  with No comments 
In , , ,  

Çok zengin adam çok lüks bir restauranta
gider garsona siparis olarak kırmızı et, beyaz şarap ve
salata istiyorum der. Tam o sırada çok güzel bir kadın gelir ve adamın ön masasına oturur ve adamın verdiği siparişin aynısından ısmarlar. Adam yemeği yedikten sonra hesabı ister. 75 milyon hesap gelir. Adam 25 milyon a bahsis olarak toplam 100 milyon bırakır. Aynı hesap adına da gelmiştir. Fakat kadın 75 milyon bahşiş bırakır. Bunu gören adam kadına yanaşır, -'Hanımefendi, afedersiniz bir şey sormak istiyorum. Benim fabrikalarımın sayısını, paramın hesabını bilemezken 25 milyon bahşiş bırakıyorum. Siz kim oluyorsunuz da 75 milyon bahşiş bırakabiliyorsunuzKadın adama gülümser ve, -'Benim bankalarım var...' der. Adam, -'Öylemi, ben bütün banka sahiplerini ve müdürlerini tanırım, ama sizi hatırlayamadım' der.
Kadın tekrarlar,
-'Benim bankalarım var ,bakın size
anlatayım',
Kadın dudaklarını okşayarak : -'Bunlar
var ya bunlar, Şekerbank...'
Ellerini göğüslerine koyarak : -'Bunlar
Pamukbank'
Elini eteğinin önüne tutarak: -'Burası
İş Bankası', der
Adam, Ya bu bankalar iflas ederse, diye sorar.
Kadın : -'Arkada Garanti Bankası
var..'
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder