Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

17 Şubat 2013 Pazar

Golf - fıkra

on  with No comments 
In , ,  
> >>>>>>Oldukca genis bir araziye yayilmis 18 delikli bir kulupte
> >>>>>>
> >>>>>> golf oynayan adam, kacinci delikte oldugunu sasirmis..
> >>>>>>
> >>>>>> Az ilerisinde oynayan bir kadin gormus. Ona dogru
> >>>>>>
> >>>>>> yurumus.. "Kacinci delikte oynadigimi sasirdim da"
> >>>>>>
> >>>>>> demis.. "Ben 7'nci delikte oynuyorum" demis kadin. "Siz
> >>>>>>
> >>>>>> benden bir delik geride oldugunuza gore, 6'da
> >>>>>>
> >>>>>> olmalisiniz.." Adam tesekkur edip oyununa donmus.. Bir
> >>>>>>
> >>>>>> sure sonra, gene oynadigi yeri sasirmis. Kadin az
> >>>>>>
> >>>>>> ilerisinde..Ona kosmus gene
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> "Ben 14'uncu delikte oynuyorum" demis kadin..
> >>>>>>
> >>>>>> "Siz benden
> >>>>>>
> >>>>>> bir delik geride oldugunuza gore, 13'tesiniz.."
> >>>>>>
> >>>>>> Adam oyununu bitirince kulubun barina gitmis. Bakmis kadin
> >>>>>>
> >>>>>> barin ucunda oturuyor. Yanindaki tabureye oturmus,
> >>>>>>
> >>>>>> "Tesekkur ederim tekrar" demis. "Size bir icki
> >>>>>>
> >>>>>> ismarlayabilir miyim?.. " Laf lafi, laf kapiyi acarken,
> >>>>>>
> >>>>>> adam kadina "Ne is yaparsiniz?" demis..
> >>>>>>
> >>>>>> "Ben satis sefiyim" demis, kadin..
> >>>>>>
> >>>>>> "Ne tesaduf, ben de
> >>>>>>
> >>>>>> satis sefiyim" demis adam ve sormus..
> >>>>>>
> >>>>>> "Ne satiyorsunuz?.."
> >>>>>>
> >>>>>> "Soylersem gulersiniz"demis, kadin..
> >>>>>>
> >>>>>> Soz vermis adam gulmeyecegine..
> >>>>>>
> >>>>>> "Orkid satiyorum ben" demis, kadin..
> >>>>>>
> >>>>>> Der demez adam oyle bir gulmeye baslamis ki,
> >>>>>>
> >>>>>> tabureden dusmus, yerde gulmeye devam etmis, tepinerek..
> >>>>>>
> >>>>>> Kadin "Soylemistim guleceginizi... Siz de soz vermistiniz, oysa"
> >>>>>>
> >>>>>> demis, hafif ofkeli..
> >>>>>>
> >>>>>> "Yok" demis adam.. "Yok.. Size gulmuyorum. Ben de tuvalet
> >>>>>>
> >>>>>> kagidi satiyorum ve sizden hala bir delik gerideyim!.."
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder