Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

10 Mart 2013 Pazar

Yasal olup, mantikli olmayan nedir?

on  with No comments 
In ,  
Üniversite son sinif
>> >>ögrencisi yazili sinavindan kalinca dogru hocasina> gider..>
>>-Siz sinifta  birakarak hayata atilmami önlüyor ve beni>
>>cezalandiriyorsunuz. Isin bu  yanini hiç düsündünüz mü?..> -Tabii
>>düsündüm. Hocanin görevi bilgiyi  ölçmek, yeterli olmayani> sinifta
>>birakmak degil mi?.> -Iyi.. O zaman size
>>
>> >>bir teklifim var. Bir soru da ben size> soracagim. Dogru cevabi
>>verirseniz, ben kötü notumu kabul edip sinifta> kalacagim.
>>Bilemezseniz,  notumu düzeltecek ve sinifi geçirteceksiniz.> 
>>Hocanin
>>keyfi yerinde..  Teklifi kabul eder ve ögrenci sorar> -Yasal olup,
>>mantikli olmayan nedir?  Mantikli olup, yasal> olmayan nedir? Ve de 
>>ne
>>mantikli ne de yasal olmayan
>>
>> >>nedir?> Hoca uzun uzun düsünür ama cevabi bulamaz. Iddia
>>geregi>  ögrencisine iyi not vererek sinifi geçirir.. Ama akli da
>>soruda kalir..>  Sonunda> sinifin en iyi ögrencisini çagirir, olayi
>>anlatir ve sorunun  yanitini bilip> bilmedigini sorar. Ögrenci 
>>hemen
>>cevap verir> -Siz 65  yasindasiniz ve 23 yasinda bir kadinla 
>>evlisiniz.
>>Bu yasal> ama mantikli  degil. Karinizin 25 yasinda bir sevgilisi 
>>var.
>>Bu mantikli> ama yasal  degil. Siz karinizin sevgilisini, zayif 
>>alip
>>sinifta kalmasi> gerekirken  iyi not verip mezun ediyorsunuz. Bu 
>>ise ne
>>mantikli, ne> de yasal.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder