Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

27 Mart 2013 Çarşamba

Başbakan - fıkra

on  with No comments 
In , ,  
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, görevi sona erince
 Konut'u boşaltmış.
 
Bir sabah yaşlı bir adam konutun kapısına gelip
 sormuş:
 - Recep Bey ile görüşmek istiyorum.
 Kapıdaki koruma polis memuru:
 - Recep Bey artık başbakan değil ve burada 
oturmuyor.
 Yaşlı adam polise teşekkür eder ve ayrılır. Ertesi
 gün sabah yine aynı yaşlı adam :
 - Affedersiniz, acaba Recep Bey ile görüşmem mümkün
 mü?
 Kapıdaki aynı polis :
 - Bakın efendim Recep Bey başbakan değil. Konutu
 boşalttılar.
 Yaşlı adam sesini çıkarmadan arkasını dönerek
 uzaklaşır.
 Üçüncü gün, yine aynı yaşlı adam aynı taleple polis 
memuruna başvurunca...
 Tepesi atan memur, adama çıkışarak "Bakın efendim,
bu üçüncü günkü gelişiniz" demiş:
 - Size konutun boş olduğunu ve Recep Bey'in artık
 başbakan olmadığını her seferinde söylüyorum. Bunu 
anlamaktan aciz misiniz yoksa?
 Yaşlı adam "Ne münasebet evladım? Bunamış gibi bir
 halim mi var yoksa?" deyip eklemiş:
 - Sadece söylediklerinizi tekrar tekrar duymaktan
 çok büyük zevk alıyorum.
 
Polis esas duruşa geçip selâm durarak:
 
- Yarın görüşmek üzere efendim!..
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder