Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

8 Mart 2012 Perşembe

Kadınca-Erkekçe (türkçe sözlük)

on  with No comments 
In ,  
KADINCA - TÜRKÇE

 Evet == Hayır

 Hayır == Evet

 Ihtiyacımız var == Mutlaka istiyorum

 Özür dilerim == Çok pişman olacaksın

 Konuşmamız gerek == Kafanın etini yiyeceğim

> > Elbette, devam et == Asla yapmayı düşünme
> >
> > Ne istersen yapabilirsin == Bedelini çok ağır ödeyeceksin
> >
> > Hiç şaşırmadım == Elbette şaşıdım moron.
> >
> > İletişim kurmayı öğrenmelisin == Ben ne dersem onu kabul etmek zorundasın
> >
> > Çok erkeksi görünüyorsun == Gidip traş ol ve bil ki çok terleyeceksin
> >
> > Beni seviyor musun ? == Pahalı bir şey isteyeceğim
> >
> > Bir dakikada hazırım == Ayakkabını çıkarıp neden TV seyretmiyorsun ?
> >
> > Beni ne kadar seviyorsun ? == Bugün hiç hoşuna gitmeyecek bir şey aldım
> >
> > ERKEKÇE - TÜRKÇE
> >
> > Karnım aç == Karnım aç
> >
> > Uykum var == Uykum var
> >
> > Yorgunum == Yorgunum
> >
> > Seni arayabilir miyim ? == Seninle sevişmek istiyorum
> >
> > Sinemaya gitmek ister misin ? == Seninle sevişmek istiyorum
> >
> > Bu akşam yemege çıkalım mı ? == Seninle sevişmek istiyorum
> >
> > Seni seviyorum == Hadi sevişelim
> >
> > Canım sıkılıyor == Hadi sevişelim
> >
> > Gergin görünüyorsun, masaj yapmamı ister misin ? == Hadi sevişelim
> >
> > Hadi konuşalım == Hadi sevişelim
> >
> > Ayakkabıların hiç yakışmamış ==Ayakkabıların hiç yakışmamış
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder