Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

7 Ağustos 2012 Salı

Satış

on  with No comments 
In  

Diplomatin biri fakir bir adama gider ve:
>
>- Oglunun evlenmesini saglayabilirim, der.
>
> Fakir adam yanitlar:
>
> -Asla oglumun hayatina karismam.
>
> -Ama kiz Lord Rothschild'in kizi.
>
> -O zaman baska...
>
> Diplomatin siradaki duragi Lord Rothschild'dir:
>
> -Kiziniz icin bir kismet buldum Lordum.
>
> -Ama benim kizim evlenmek icin cok kucuk.
>
> -Ama bu delikanli hali hazirda Dunya Bankasi Baskan Yardimcisi.
>
> -O zaman baska...
>
> Diplomat bu sefer solugu Dunya Bankasi baskaninin yaninda alir:
>
> -Size baskan yardimcisi olarak tavsiye edecegim bir delikanli var.
>
> -Ama benim simdi ihtiyacimdan fazla baskan yardimcim var zaten.
>
> -Ama bu cocuk Lord Rothschild'in damadi.
>
> -O zaman baska...
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder