Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

5 Ağustos 2012 Pazar

Sütanne - fıkra

on  with No comments 
In ,  

Adam evlenir, 10 sene geçer çocuğu olmaz. Yurtdışına
>>>>göreve gider.
>>>>
>>>>Hanımından gelen mektupta hamile olduğu yazılıdır. Yurda döndüğünde ise
>>>>hanımı doğurmuştur ama çocuk zencidir.
>>>>
>>>>Hanımına sorar:
>>>>
>>>>"Hanım ne sizin sülâlede ne de bizim sülâlede zenci değil, esmer bile 
>>>>yok;
>>>>bu iş nasıl oldu?"
>>>>
>>>>Hanım:
>>>>
>>>>"Çocuğu doğurduktan sonra sütüm gelmedi mecburen bir sütannesi tuttuk,
>>>>onun sütünü emdi. Sütanne zenciydi herhalde bu yüzden böyle
>>>>oldu" der.
>>>>
>>>>Adam ikna olmuşa benzer ama içinde yine de ufak bir kuşku vardır ve 
>>>>"bunu
>>>>bilse bilse annem bilir" düşüncesiyle annesine sorar.
>>>>
>>>>Anne:
>>>>
>>>>"Olmaz olur mu oğlum, tabii ki olur. Seni doğurduğumda benim de sütüm
>>>>gelmemişti ve inek sütüyle beslemiştim. Bak boynuzların çıkmaya başlamış
>>>>bile!"
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder