Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

8 Mayıs 2012 Salı

Bayanlara Laf Atan erkeklerin aldıkları cevaplar‏

on  with No comments 
In ,  
Ne kadar güzelsiniz 
- Biliyorum... Onun için bu yaşta evliyim 
- Pardon yenge 

mekan haydarpaşa 
-pardon saati sorablir miyim? 
-şurda kocaman yazıo göremiyo musun? 

Adam kızın oturduğu masaya yaklaşır yanındaki boş sandalyeyi tutar ve dil sürçmek suretiyle 
-Boş musunuz 
-Hayır arkayı beşledik gör müyon mu 
-Ben sandalye için sormuştum 
-Ben sizi yanlız bırakayım o zaman 


tanışmak isteyen erkek kızın masasında birşey arar gibi yapar. kültablasını kaldırır altına bakar vs. aranır da aranır. 
sonunda kız dayanamaz ve sorar 
- ne arıyorsunuz siz 
- sizinle tanışmak için güzel bir bahane arıyordum, ama bulamadım 
- bunun üzerine benim "aaaaayy çok tatlısınnn" mı demem gerekiyo 
- eeööö e tabi olabilir 
- defol!! 


-Daha önce tanışmış mıydık yavrum 
-Sanmam hayvanat bahçesine gitmeyi sevmem 
-Hönk 


- Pardon tanışabilir miyiz? 
- Sebep? 
- eeöö 
- eee 
- güzelsiniz desem 
- bu benim sorunum desem? 
- pardon abla 


- Tanrım... Sizi daha önce tanımalıydım 
- Ben o kadar vakit kaybını göze alamazdım 
- Nasıl??? 
- Naş diyorum kısa ve öz 



- yalnızmıyız? 
- Sorduğun soruyla çelişme 
- nası???? 
- hem çoğul hem yalnız olamayız dimi ama 
- öhmm pardon 
- ne o bayım.. zeki mi geldim? 


- İlk görüşte aşka inanır mısınız 
- .... 
- İnanmıyosanız çıkıp bi daha gelicem de 
- ay yesinler sempatik şey 
- ehehe 
- dövecem ama bak 


- Merhaba nasılsın 
- ??? 
- Şaşırdın mı 
- ??? 
- Ben Varol.. 
- Yokol!!! 



Kız köpek gezdirmektedir; 

- ehhehe ne sevimli şey... Isırır mı 
- Parcalar bile 


- Ne güzel gözleriniz var 
- Lens onlar 
- eööe olsun yine de güzel 
- ha sonuna kadar zorlucam şansımı diyosun 


- sizi birine benzetiyor gibiyim? 
- siyah kuşak var bende.... asıl ben seni benzetebilirim 


-kabalığımı maruz görün. bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyorsunuz? 
-makyaj. 
-hayır hayır bu cenabı allahın bir güzelliği olmalı 
-bilemiyorum allahla işim olmaz. 
- ??! -kaçar- 


- pardon bayan bişey sorabilirmiyim ? 
- tabii.. 
- bu ne güzellik ?? 
- hangisi 



-pardon saatiniz var mı acaba? 
--yok maalesef... 
-bende var... 
-iyi güle güle kullan 

- pardon saatiniz var mi acaba? 
- yok, maalesef. 
- aliriz? 
- yemezler 


-merhaba, saat var mı 
-ne? 
-saat diyorum. 
-eee 
-kaç olmuş acaba. 
-ne oldu randevun mu var. 
-yoo. 
-o halde niye soruyorsun 
-merak ettim de 
-bi git be!! 


- Pardon isminizi öğrenebilir miyim 
- Naapcan 
- Kalbime kazıycam kimse unutturamasın diye 
- Ha çok romantiğim diyosun 
- Evet... 
- Peki embesilliğini gizleyebilecek bi özelliğin var mı 


-Pardon tanışabilir miyiz 
-2 soru sorcam bilirsen tanışırız 
-1-Cumhurbaşkanımızın adı 
-Erdoğan 
-daaaaat 2- ekmek kaç YTL 
-YTL mi o ne 
-daaaaaaaaat hadi canım hadi seni televoledeki mankenler paklar 



- Sigaran ve sen ölesine birbirine benzionuz ki... Ama onu ben yaktım, beni de sen 
- Allala enteresan... Bence de sen ve sigaram benziyosunuz... İkinizi de ayağımın altında ezebilirim 
- Upss 


- bayaannn gülüşünüz ne kadar tatlı. babanız şekerci mi? 
- hayır semerci senin gibi eşeklere semer dikiyoo..
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder