Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Fıkralar

on  with No comments 
In , ,  

Adamın biri iş müracaatına gitmiş. Bir grubun önünde görüşmeye almışlar. 
"Şimdi sana bazı sorularımız olacak bakalım bilebilecek misin?" demişler; 
adam da "sorun" demiş. "Yolcu taşır, karayolunda gider, şoför kullanır bil 
bakalım bu nedir?" Adam düşünmüş ve "yolcu otobüsü" demiş. "Tamam doğru ama 
hangi marka, Mercedes var, Mitsubishi var di mi? Bilemedin ama sana bir şans 
daha vereceğiz" demişler. "Söyle bakalım havada yolcu taşır, pilot kullanır 
bu nedir?" Adam hemen cevaplamış "yolcu uçağı"; "Tamam ama" demişler "Boeing 
var, Airbus var di mi hangisi?" Bunu da bilemedin deyip iş görüşmesini 
bitirip adamı gönderirlerken, adam dönmüş demiş ki "Bir soru da ben 
sorabilir miyim?" "Tabi buyur sor bu en doğal hakkın" demişler. "Kadınların 
iki bacağı arasında bulunur, üremeye yarar nedir bu?" demiş. Hemen herkes o 
malum kelimeyi söylemiş; adam "tamam bildiniz ama ananınki var ebeninki var 
di mi hangisi?..."


Bir Fransiz, Bir Ingiliz, Bir Alman, Bir Rus, Bir Iranli, Bir
Holandali, bir de bizim Türk barda sohbet ederlerken sira gelmis
memleketlerini övmege..
Ingiliz, "Arkadaslar.." demis "Bizim biramiz çok meshurdur..Harika biralar 
üretiriz içmege doyamazsiniz.."
Fransiz hemen girmis konuya "Bizim kizlarimiz meshurdur.." demis, "Öpmeye 
kiyamazsiniz"
Alman içini çekip " Hey gidi memleketim.." demis, "Biz öyle arabalar 
üretiriz ki binmege doyamazsiniz.."
Holandali hemen atilmis, "Evlerimiz.." demis, "Bizim dünya sirini evlerimiz 
meshurdur.."
Bizim en meshur seyimiz övüncümüz KGB'dir.." demis Rus, "Dünyanin bir ucunda 
sinek havalansa haberdardir!.." Söz ona gelince Iranli "Halilarimiz.." 
demis, "Yumusaciktir ve çok
meshurdur.."
Sonra hepsi birden suskun oturan Türke dönmüsler.. bizimki sakin sakin 
bakmis onlara ve gülerek baslamis söze ;
"Arkadaslar bizim delikanlilarimiz cook meshurdur!.." demis.. "Öyle ki, alir 
Fransizin kizini, içer Ingilizin birasini, atar Almanin arabasina, götürür 
Holandalinin evine, yatirir Iran halisinin üzerine, evire cevire catir catir 
goturur.. degil kocasinin, KGB'nin bile ruhu duymaz.!!

--------------------------------------


"


Adamın işi varmış, Ankara'ya gidiyormuş, tam uçağa binerken kulağında bir 
ses :
-Binme, bu uçak düşecek!
Dönmüş, bakmış, kimse yok, ama içine de bir kurt düşmüş, binmemiş.
İkinci uçağı beklerken kara haber ulaşmış :
-Uçak düştü kurtulan olmadı!
Koşmuş Haydarpaşa'ya, bilet almış, tam trene binecek, aynı ses kulağında :
-Binme bu trene, raydan çıkacak!
Dönmüş, bakmış yine kimse yok, trene binmemiş, gelmiş eve, sabah gazeteyi 
açınca tüyleri ürpermiş :
-Tren Eskişehir'de raydan çıktı şu kadar ölü, şu kadar yaralı...
Allahına şükretmiş, koşup otobüse bilet almış, tam binerken yine o ses :
-Bu otobüse binme, freni patlayacak!
Dönmüş yine kimse yok! Dayanamamış, bağırmış :
-Sen kimsin yahu?
-Ben senin iyilik meleğinim!
Adam iyice kızmış :
-Ulan evlenirken neredeydin! 

 ------------------------------------ 


 Kapi vurulur ve bir erkek kapiyi açar.

Kadin: " iyi günler az önce caminiz kirildi ve bunu yapan benim çocugum, 
lütfen özrümü kabul edin ne kadar masrafi varsa ödemek istiyorum" der.

Adam: "Hiç sorun degil çocugunuz cami kirdi ve içeri giren top degerli bir 
vazoya çarpti ve o da kirildi"

kadin daha fazla üzülür ve içeri girdiginde gerçekten bir vazoyu kirilmis 
görür.

"Çok üzgünüm bununda masrafini ödemek istiyorum" der.

Adam: "Hiç önemli degil aslinda çok büyük bir iyilik yaptiniz bana"

Kadin merakla: " Ama caminiz ve degerli bir vazonuz kirildi nasil olur" der

Adam: "Hanfendi ben bir cinim ve 100 yildir o Vazoda hapis kalmistim, 
cocugunuz sayesinde özgürlügüme kavustum, dileyin benden ne dilerseniz " 
der.

Kadin sevinçle: "Ayy ne desem güzel bir malikane istiyorum hem de Paris'te. 
"

Adam bir kisa telefon konusmasi yapar ve: "Tamam hanfendi isteginiz oldu, 
dilediginiz zaman gidebilirsiniz yeni evinize " der ve "ya ikinci dileginiz? 
" diye sorar...

"çok lüks kiyafetler istiyorum"

Adam kisa bir telefon konusmasi yapar ve: "armani, versace ve dkny'de 
kiyafetleriniz hazir alabilirsiniz" der ve üçüncü istegi sorar.

Kadin: "En degerli mücevherleri istiyorum" der..

Adam bir telefon konusmasi sonrasi : "ok bvlgari ve >tiffany" den 
dilediginiz mücevherleri alabilirsiniz " der.

Kadin havalara uçmustur ve adam: "yalniz bende birsey rica etsem sakincasi 
olur mu? " diye sorar.

Kadin merakla: " Nedir? "

Adam: "Biliyorsunuz 100 yildir bu vazodayim. Kac zamandir bir kadin yüzü 
görmedim acaba bir gece benimle olur musunuz?" Diye sorar..

Kadin biraz düsündükten sonra: " Neden olmasin?" der ve Sabaha kadar 
birlikte olurlar...

Sabah uyandiklarinda adam: " Güzel hanfendi acaba kaç yasinda?" Diye sorar,

kadin: " 32 " der.

Adam da: "VAY BE BU YASTA HALA CINLERE INANIYOR MUSUNUZ?"
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder