Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

8 Nisan 2012 Pazar

Fıkra

on  with No comments 
In ,  
Selam, benim adım Wanda.
Selam, benimkide Slyvia, sen nasıl öldün?
Wanda : Donarak öldüm.
Slyvia : Ne kadar korkunç.
Wanda : Yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya 
başladım ve uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm.
Slyvia : Peki sen nasıl öldün?
Wanda : Ağır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, 
onu iş üstünde yakalamak için eve erken geldim, fakat evde tek başına 
televizyon seyreder halde buldum.
Slyvia : Sonra ne oldu?
Wanda : Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi 
aramaya başladım.
Çatıyı, yatakların altını, her yeri aradım fakat bulamadım. Ama aşırı 
yorulmuştum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.
Slyvia : Keşke derin dondurucuya baksaydın, şu anda ikimiz de yaşıyor 
olacaktık.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder