Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

10 Nisan 2012 Salı

Padişah msn kullanırsa‏...

on  with No comments 
In ,  
> -Harem kişisine titreşim gönderdiniz.
> Harem: buyrun padişahım?
> Padişah: slm nbr?
> Harem: iyi padişahım
> Harem: u?
> Padişah: bende iyim
> Padişah: cariyelerimin keyfi nasıl?
> Harem: keyifteler hamdolsun
> Padişah: bir iki tane gönderir misin baş cariyem
> Harem: tabi padişahım
> *Durumunuz meşgul olarak ayarlandı.*


> -Padişah efendimiz konuşmaya katıldı.
> Padişah: son gelenler kimler web kameralarını açsınlar
> bakıyım
> Sofia: biz de sizi görebilecek miyiz haşmetbabları
> yoksa açmam kamerayı
> Padişah: ne haddine bre melun bu ne cüret
> -Cellat konuşmaya katıldı.
> -Sofia konuşmadan ayrıldı.


> Padişah: lan vezir bak yeni fotoğraf gönderiyom kabul
> et
> Vezir: padişahım ayıp oluyor ama göndermeyin artık
> böyle cariye fotoları
> Padişah: konuşma lan tırt, kameranı açsana lan
> Vezir: ...


> Padişah: slm kanka naber
> vezir : iyidir be hacı nolsun
> Padişah: yeni cariyeler gelmiş gördün mü taş taş
> Vezir : hehe
> Padişah: beni çağırıyolar hareme kib bye öptüm
> Vezir : beline kuvvet kanka


> Padişah: slm nbr tanışalım mı?
> Maria: kimsin?
> Padişah: padişah
> Maria çevrimdışı görünüyor...
> Padişah (ileti: hareme gittim *hemen dönecek*)


> Vezir: devletlum sırplar elçimizin kafasını kesmişler,
> forward ettiler napalım?
> Padişah: neymiş o bi gönder bakalım
> *kafa_kesme.jpg gönderildi*
> Padişah: feyk **** bu!
> Vezir: ney haşmetlum?
> Padişah: feyk, feyk sahte yani bir daha beni böyle şey
> için meşgul etme
> Vezir: hmm ok


> -Constantin konuşmaya katıldı
> Constantin: yüce padişah sarayda benim cep telefonu
> kalmış ben burdan çaldırıyorum sen bi bakıver bakalım
> mesaj neyin gelmiş mi?
> Padişah: bre dürzü sen kimsin ki bana emir veriyorsun
> cons: şeyyy şu jestimi kabul ederseniz bi dostluk
> simgesi olarak..
> *arka plan paylaşılıyor*
> *istanbulsince1453.bmp gönderildi*
> Padişah: 3310 muydu senin telefon?


> Padişah: ulaa vezir nası açılıyo bu?
> Vezir: verin mail adresinizi ve sifrenizi açıyıp
> efendim.
> Padişah: al bakalım.
> Vezir: (içinden) haha yedi keriz


> -Aşçıbaşı konuşmaya katıldı
> Padişah: aşçıbaşı akşama hünkâr beğendi yap da
> beğeneyim
> Vezir: hehe ilahi padişahım.
> Aşçıbaşı: haha emredersünüz devletlum
> Padişah: zorla gülmeyin lan hadi ben kaçtım haa bu
> arada vezir yonjada yorum yaz lan bana
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder