Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

9 Haziran 2012 Cumartesi

Atatürk

on  with No comments 
In  
Izmir kurtuldu, cok tatli
bir yorgunluk, Ankara'ya hareket
edecekler. Trene binerler kompartimana cekilirler. Ertesi gun 
kompartimanin kapisini calar yaveri, acar yorgun, bitkin, 
kravatini yikamaktadir Ataturk. Yaveri "ya pasam bu ne hal hic 
uyumadiniz herhalde niye boylesiniz" der. Ya çocuk kompartimanima 
yastikla battaniye koymayi unutmussunuz. Kolumu yastik yaptim 
agridi setremi yastik yaptim usudum bende uyumadim kalktim" der. 
Yaveri; "aman pasam! Birimize haber vereydiniz hemen size
bir yastikla battaniye getirirdik" der. Ve bir ulke
kurtarmaktan donen komutan soyluyor bunlari tarihi bir cevap der 
ki "Gec farkettim hepiniz en az benim kadar yorgundunuz. 
Hicbirinize kiyamadim. Onemli olan benim uyumam degil
milletimin rahat uyumasi". 
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder