Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

16 Haziran 2012 Cumartesi

Bill Gates

on  with No comments 
In  



Tanrı demiş ki: "Bill Gates, senin
durumun hakikaten karmaşık.
Seni cennete mi cehenneme mi yollamalı bilemiyorum. Her eve bilgisayar girmesine yardımcı olarak insanlığa katkıda bulundun
ama bir yandan da Windows gibi bir rezaleti
de yarattın. Ben de senin özel
durumuna göre bir şey yapacağım, cenneti de
cehennemi de ziyaret
et,hangisine gideceğine karar ver. Tamam
demiş Bill Gates,"Önce cehenneme
bir bakalım."ve inmiş cehenneme. Bir de
bakmış berrak sulu bir kumsalda
bir sürü güzel kız top oynuyor eğleniyor,
güneş parlıyor hava süper.
"Allaah" demiş Bill Gates, "Cehennem
böyleyse Cenneti hakkaten görmek
isterim." Ve cennete çıkmış. Bir bakmış,
bulutların üzerinde bir yer,
etrafta melekler uçuşuyor, insanlar lir
çalıyor, güzelce bir yer ama
Cehennem kadar değil.









"Tamam" demiş tanrıya
Bill Gates, "Ben cehenneme
gitmeye karar verdim."iki hafta sonra tanrı
cehennemi ziyaret edip Bill Gatesin nasıl olduğuna bakmaya karar vermiş.
Gitmiş Bill'in yanına,
Bill Gates bir duvara zincirlenmiş, alevler
> >>>>içinde karanlık bir
mağarada ve zebaniler işkence ediyor. Nasılsın Bill?
> >>>>diye sormuş. 
Korkunç! Burası iki
hafta önce geldiğim cehennem değil! Kızların
> >>>>oynaştığı o güneşli
kumsala ne oldu? Tanrı cevap vermiş:
O ekran koruyucusuydu...
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder