Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

15 Haziran 2012 Cuma

KOCA TİPLERİ

on  with No comments 
In ,  
> Kadın akşam işten çıkar. Çocuğu yuvadan alır. Markete geçer ıspanak alır. Koştura koştura  eve 
> döner. Çocuğu soyar, elini yüzünü yıkar. 
> Kendi üstünü değiştirir. Mutfağa koşar. Bir yandan ıspanakları yıkar bir yandan çocuğun sorularına 
> ve ihtiyaçlarına cevap verir. 
> Bir yandan sofrayı hazırlar…  O DA NE YOĞURT ALMAYI UNUTMUŞTUR! Yoğurtsuz ıspanak olmaz Hemen 
> kocasını arar. 

> Kocadan Kocaya değişen cevaplar: 

> 1) Ben geç geleceğim. Toplantım var. Yoğurtsuz yiyin ( laçkalaşmış koca) 

> 2) Ben geç geleceğim Çok üzgünüm,  tühhhhhh şimdi ıspanak da yoğurtsuz olmaz ki. E, yoğurt getireyim 
> kapıdan bırakayım hemen döneyim, toplantı bu, kaçırsam olmaz. Mazallah dağlara taşlara işten atılma 
> sebebim olur, sonra yoğurt dökecek ıspanak bile bulamayız. 
> ( aldatan koca ya da eve gelmemek için bahane arayan koca ,ama bi yandan da vicdanı sızlayan koca..) 

> 3) Aradığınız numaraya şu anda ulaşılamıyor......... (İşte bu aldatan  koca) 

> 4) Mendebur kadın ıspanağı aldın da yoğurdu niye almadın! ("kazma" tipi koca ) 

> 5) Igggghhhh yine mi ıspanak. Otlaya otlaya sığır olduk ("kalas" tipi koca) 

> 6) Tamam alırım (monotonlaşmış koca) 

> 7) Tamam alırım başka bir şey lazım mı? ( Normal koca) 

> 8) Tamam hayatım alırım başka bir isteğin var mı? (İdeal koca) 

> 9) Aman canııım,  ıspanakla mı uğraştın? Yapmadıysan bırak ya dışardan söyleyelim ya da dışarıda 
> yiyelim (Yok böyle koca) 
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder