23 Haziran 2012 Cumartesi

bi sataniste seytan dan gelen vahiyler

okuuu!!! şeytanın adıyla oku!!! 
- ben okuma bilmem... kedi kessem olur mu? 
- olur o da olur... 
**** 
-okumaa!!! okulu bırakkkk... 
-ehehehe sevdim lan seni, iyi anlaşacaz. 
-saygılı ol lan kefere, vahiy veriyoz di mi? 
-peki abi. 
**** 
- domal 
- ne? ne diyon lan? 
- isin raconu bu yavrum, seytana vermeyen satanist olamaz 
- z..tir lan, budist olurum daha iyi 
**** 
- iyi geceler sevgili kulum, her nerede yaşanıyor ve 
yaşatılıyorsa. 
- amanın!!! sen miydin o!!! vazgeçtim ben satanistlikten... 
**** 
- gunde yedi kez ibadet et bana.. 
- ne? ha? duyamadim?? 
- yedi kez diyorumi, yedi kez.. 
- anlamadim? kedi mi keseyim? 
****** 
keess!! 
- buyuur 
- kes dedim! 
- ne keseyim.. 
- ne biliyim .. kedi olabilir mesela 
- civ civ de ezeyim mi 
- ez tabi, hatta black metal dinleyip siyah bile giyinebilirsin 
- evet yaw super karizma olur, acaip iyi bi takım olduk farkındamısın 
- farkındayım da sen cehennemde yanacağının farkındamısın 
- ben yanmazsam, sen yanmazsan, biz yanmazsak nasıl çıkarız aydınlıklara 
- olur... 
****** 
-doku 
-ne doku mu 
-yok lan olmadı 
-koku 
-ne kokusu ya... 
-lan boku muydu yoksa 
-abi sen ilk emirini vercen mi ne boku ya 
-ha buldum kedi boku 
-abi z*çtın şimdi hiç değilse kedi kanı falan olsun 
- ohoo, gothic metal dinlemekten kulak kalmamis sende.. 
- yahu duyamiyorum, yuksek sesle soylesen.. 
- hayat diyorum ne guzel, vapurlar felan.. 
**** 
-okuu,okuu... 
-ne abi anlamadım? 
-okuu lan okuu 
-haa aldım evet abi.. 
-tamam şimdi o okudakların sana girsin 
**** 
-oku 
-ne okiiim? 
-eeeeee x-men falan oku. 
-nasi yani? 
-bilmem tutupta birinin bana inanicaani hic dusunmemistim hem ben daha underground(!) takilma taraftariyim din min isleri bozar. 
-eeee bu durumda ben ne xxxxx yiiicem 
-yasiican olucen sonra yanicaksin bol bol. 
-ama ama ama? 
-eeeee metalci hatunlara ben satanistim, sertim, baskaldiririm diye sekil yapip mali gotururken iyi oluyordu 
**** 
-kedi bul! 
-bizim evde var. adı mırnav. 
- tamam kes onu. 
- niye manyakmısın?. 
- kes dedim! 
- niyeki. 
- vahiy lan bu. 
- peki. 
**** 
- dinleeeeeeee 
- ne dinliyim? 
- type o negative dinle , satyricon dinleee 
- peki abi 
**** 
-şeytan : okuu, tıp fakültesini kazan, ortopedi bölümünde uzmanlık yap 
satanist : ... 
şeytan : şu kırılan bacaklarımın tedavisine verdiğim paralar yüzünden 
donuma kadar sattım. allah benim sigorta primlerimi yatırmayacağına göre kendime bi doktor köle yetiştirmem lazım. 
satanist : e hazır yetişmişi var, git bi doktoru peygamber yap 
şeytan : xxxx sen doktorların siyah giydiğini gördün mü hiç, sen bu 
salaklıkla tıp falan kazanamazsın. ben de peygamber diye seni seçtim 
ya kırın ulan bacaklarımı benim gibisine bu ceza az bile.. 
***** 
- okuuu!!! 
- bu aaaakşaaaaam bütüüüüün meyhaaaneeeleeeeriiii... 
- şşşşş napıyon laaan! 
- oku dedin abi 
- vahiy veriyoruz dallama onu oku.. 
- haaa pardon abi oku deyince ben birden şarkı şeyetim 
- misyon değiştirip tanrı'dan af mı dilesem acaba 
************ 
- okuuu!! 
- a-li to-pu at .. ı-şık ı-lık süt iç .. 
- ulan cahil adamı satanist yapmakta ne zormuş, temelden giriyoz anasını satayım muhabbete, oku laaan bakma etrafına .. 
- a-li o-ku-la git.. 
- hay ali z.... seni . 
******** 
-ulan şeytan diyo ki..... 
-ne dio abi??? 
-oku dio okuuuuuu!!! 
-neyi okuyacakmışsın ki abi?? 
-fhm'in yeni sayısını oku dio....şapşal herif!vahiy gelio olm görmüyon mu? 
-aaa!görüyorum,görüyorum bak arkadan bişiler oluo 
-nooluo lan arkadan markadan konuşma! 
-abi walla sana bişiler çıkıo baksana! 
-ulan herşeyimiz terso bea!şeytan bile vahiyi arkadan verio 
faks çeker 
gibi 
-aha!abi çıktı walla çıktı billaaa çıktı 
-ne yazıo lan ben göremiom? 
-ecinni ketuh yazıo abi 
-o ne la!!!! 
-hemen çeviriim sana oku dio abi sana ''oku'' 
-sen nasıl çevirion olm iki saniyede şıp die 
-sen yine iyisin sana faks çekio!bize kargo yolladı zamanında iki 
zebani kötümden çıkardı yazıyı!!! 
**** 
- söyle 
- işte malı arap faitten alıyoduk. 
- ne diyorsunnn? 
- ne diyorsunumu var ilk sen söyle sonra alakalı bende söyliyim 
- agresif! 
- hah az önce satanisttik şimdi agresif olduk 
**** 
- nanik 
- ayıp oluyo bak kedi medi derken alaya alıyosun kırılıyom 
- girdin bi kere bu yola haha 
**** 
- şeytan abi tren desene 
- tren 
- öpsün seni zeki müren ehe öhö ihi 
- oda yanımda selamı var beklio 
- espri anlayışına s.çıyım 
**** 
- Adam: Seytan! yuce tapındıgım yaratık. Sana bu kedinin kanını adıyorum... 
Seytan: yavrucum etme eyleme gunahtır olmaz sakın ha... 
***** 
-kan adaman gerek bana 
-ne kanı 
-bakire kanı olabilir hani,sööyle sarısın,renkli gözlü,cıtır bisiy 
- s..ttr lan öle kızı buldumda sanamı adıcam 
- bu serefsizi iyi yetistirdim,hatunun iyisini kendine saklıyor 
***** 
- iste sana hayatının fırsatı seni peygamber yapıcamm 
- olm git isine bu zamanda olurmu öle sey, popstar,türküyenin yıldızı falan yapsana 
***** 
- hangi takımlısın 
- trabzonsporluyum 
- olmaz manchester 'ı tutcaksın,tum paranı ve hayatını manchester'a adıcaksın 
- kırmızı seytanlar dimi 
- yok yani sende ! borsada kagıtlarını aldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder