Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

7 Ekim 2010 Perşembe

banu alkan vs murat taşdemir

on  with No comments 
In  
ba:darliiiingcimmmm
mt:efendim geni$lingcimmm...

b.a: seni cok seviyorum ve seninle yaslanmak istiyorum.
m.t: ben senle hic bir sey yapmak istemiyorum, sisko kariya bak yaaa..

b.a:dün gece seni rüyamda gördüm
m.t:anca rüyanda görürsün zaten

mt: banu defol git odamdan
ba: ayyy! ölürüm ben senin o gözlerine, kurban olurum.

ba: al hadi aşkım ye şunları
mt: git sen ye istemiyorum
ba: ben yedim ama çok yemedim,100 kilo olurdum yoksa
mt: şimdi kaçsın,98 mi?

ba: kadın "gül", erkek "orkide". sen öyle asilsin işte. ben de gül kadınıyım.
mt: evet sen artık yarmagül e benzedin.

ba: bana başka hangi isim giderdi?
mt: kezban.
ba: senin etrafında çok kezban var. bırak ben olmayayım.
mt: ayaklarını yıka, pis ayaklarını görmek istemiyorum...
ba: evet etrafın silinmesi lazım.
mt: silsene etrafı ya da ayağına terlik giy. pis ayaklarını görmek istemiyorum...
ba: sen benim ayaklarıma kurban ol.

mt: eğlenecek bir şeyler bulmam lazım.
ba: ben varım ya aşkım.
mt: yok seninle birkaç saat ancak.

ba: ben "lady nasıl olunur" okulunda okudum.
mt: o okulları bitirdin ama fransızcan yok
ba: zaten ingilizce eğitim aldım.
mt: sen ingilizce bilmezsin. salak mısın....

ba: ben kahvaltımı yatağımda yemek istiyorum hayatım.
mt: ...
ba: kahvaltı tepsimi yatağıma getirir misin canım?
mt: tepsiyi kafanda bir kırarım, görürsün kahvaltıyı.

m.t. : paris'te girdin bi dukkana 36-38 beden elbise istiyosun, kiz korktu cikarmaya elbiseyi yirtcaksin diye.
b.a. : ama ben $i$man degilim ki, bebegim, girerim o elbisenin icine, a$kiiiiiiiim, bebegiiiiiiiiim, darlingcim
ba> bak kendime yeni gozluk aldim. hem de ozel yapim.
mt> iyi bok yedin. cikar su gozlukleri sabahtan beri gozlukle oturuyorsun.
ba> ama bak yanlarina da adimin bas harflerini yazdirdim. koskocaman ba yaziyor
mt> ha evet yapan adamlar bile anlamislar boynuzlu alkanin bas harflerini yazmislar oraya..
ba> hatirlatmasan olmaz dimi....

mt:cikart o gozlukleri banu
ba:ama canim sevgilim senin icin boyattim sacimi
mt:simdi o gozluklere baska bisi yapicam hic bulamiycaksin...

ba: her kadin ke$fedilecek bir degerdir
mt: senin nereni ke$fedicez beaaa..
ba: herrrr yerimi
mt: tabi tabi, her yerini.. zaten sadece gobek kismini ke$fetmek yillar surer

mt: biraz geri dur o tezgahtan... geri dur çaydanlığa çok yaklaşma
ba: ??
mt: şimdi yakacaksın göbeğini! o kadar büyük ki... değdirivericen nihahahah

mt : niye yemek yemiyosun?
ba : 6 kilo fazlam var da bebeğim, onun için...
mt : yalnızca göğüslerinde senin 6 kilo fazlan vardır!..
ba : a-a! çok ayıp bebeğim! çok ayıp bi tanem!..
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder