Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

17 Ekim 2010 Pazar

Kopya İsteme Dialogları

on  with No comments 
In  
-seliin. Birinci sorunun cevabını versene
-olmaz çalışsaydın.
-bak ver yoksa geçen gece bizim evde yaşadıklarımızı anlatırım herkese.
-allah belanı versin.

--

-mustafa 1. soruyu biliyonmu
-bilmiyom
-2. soruyu
-bilmiyom
-3 ile 4 ü
-bilmiyom
-o zaman ne b...k yemeye benim önüme oturdun.

--

-ahmet kitabı ver şu soruların cevaplarını yazayım sen de benden yaz.
-tamam al.
-allah belanı versin ahmet yanlış kitabı getirmişin.

--

-Veli kağıtları değişelim mi?
-farketmez değişelim nasılsa ikimizinki de bomboş.

--

-aysun 1. sorunun cevabını söylesene.
-önce sen 3 ü söyle ondan sonra.
-pislik dur 3 ü selinden alayım.
-selin üç üç.
-tamam ama sen önce 2 yi söyle.
-yaz okuluna kalasıca zilliler.

--

-murat 5. soruyu söylesene
-söylerim ama bi şartla.
-neymiş lan şartın.
-ayşeden ayrılacan.
-ırz düşmanı fırsatçı şerrefsizzz.

--

-yasin yaptın mı lan soruları.
-yok lan nerdee.
-olm dedim sana king oynarken molalarda çalışalım diye.

--

-vedat olm yaptınmı soruları.
-ben ve sorular?
-olm sınavda kaybeden aşkta kazanırmı acaba?
-hastır lan.

--

-sertaç olm ben soruları yapamadım gidiyom lan
-nereye gidiyon olm
-yaz okuluna nereye olacak.

--

-erdem 1. soruyu versene
-yapamadım
-2 yi ver ozaman
-olm onuda yapamadım.
-3 ve 4 ü ver ozaman.
-onlarda yok.
-o zaman 200 milyon borç ver bana.
-ne alaka lan manyak.
-olm çıkışta yaz okulunun parasını yatırayım bari.

--


-kazıım
-ne vaar?
-b...k var. alla alla

--

-seyithan bir iki soru söyle
-yapamadım
-hangilerini yapamadın.
-hiçbirini
-ulan bu soruların hiçbirini yapmadan nasıl her sınavdan 100 alıyon yalancı peze..k

--

-damlaaaa. Bugün çook güselsiin.
-yemezleer.

--

-Caner bana da yazsana lan şu cevapları.Kalacam m.k
-Dur copy-paste yapalım

--


-Siz ne yapıyorsunuz getirin kağıtları.
-Hocam vallah kopya çekmiyoruz.
-Kopya çekmiyosunuz zaten resmen fotokobi çekiyorsunuz.

--

-ecem 5. soru
-bursa
-bursa die bi şık yok ki kızım
-gerizekalı 'b' şıkkı 'b'
-he o manada bursa

--

-harun kağıtları değişek mi la
-ben kağıda adımı yazdım artık olmaz
-ip...e

--

(pelin sıraya yazdığı kopyalardan yararlanmaktadır)
-pelin 3
-...
-sınıfta kalcam bak
-naparsan yap lan
-hooocaaaamm pelin sıraya....
-sus allahın belası susss 'd' şıkkı
-he şöle
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder