Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

14 Ekim 2010 Perşembe

(fıkra)

on  with No comments 
In ,  
Üniversite son sinifögrencisi yazili sinavindan kalinca dogru hocasina> gider..>-Siz sinifta birakarak hayata atilmami önlüyor ve beni>cezalandiriyorsunuz. Isin bu yanini hiç düsündünüz mü?..> -Tabiidüsündüm. Hocanin görevi bilgiyi ölçmek, yeterli olmayani> siniftabirakmak degil mi?.> -Iyi.. O zaman size bir teklifim var. Bir soru da ben size> soracagim. Dogru cevabiverirseniz, ben kötü notumu kabul edip sinifta> kalacagim.Bilemezseniz, notumu düzeltecek ve sinifi geçirteceksiniz.> Hocaninkeyfi yerinde.. Teklifi kabul eder ve ögrenci sorar> -Yasal olup,mantikli olmayan nedir? Mantikli olup, yasal> olmayan nedir? Ve de nemantikli ne de yasal olmayannedir?> Hoca uzun uzun düsünür ama cevabi bulamaz. Iddiageregi> ögrencisine iyi not vererek sinifi geçirir.. Ama akli da soruda kalir..> Sonunda> sinifin en iyi ögrencisini çagirir, olayianlatir ve sorunun yanitini bilip> bilmedigini sorar. Ögrenci hemencevap verir> -Siz 65 yasindasiniz ve 23 yasinda bir kadinla evlisiniz.Bu yasal> ama mantikli degil. Karinizin 25 yasinda bir sevgilisi var.Bu mantikli> ama yasal degil. Siz karinizin sevgilisini, zayif alip sinifta kalmasi> gerekirken iyi not verip mezun ediyorsunuz. Bu ise nemantikli, ne> de yasal.> >
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder