Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

11 Ekim 2010 Pazartesi

cin (fıkra)

on  with No comments 
In , ,  
Kapı vurulur ve bir erkek kapıyı açar.  Kadın:\"iyi günler az önce camınız kırıldı ve bunu yapan benim çocuğum, lütfen özrümü kabul edin ne kadar masrafı varsa ödemek istiyorum\" der. Adam:\"hiç sorun değil çocugunuz camı kırdı ve içeri giren top değerli bir vazoya çarptı ve o da kırıldı\" kadın daha fazla üzülür ve içeri girdiğinde gerçekten bir vazoyu kırılmış görür. Kadın: \"Çok üzgünüm bununda masrafını ödemek istiyorum\" der. Adam: \"Hiç önemli değil aslında çok büyük bir iyilik
yaptınız bana\" Kadın merakla:\"ama camınız ve değerli bir vazonuz kırıldı nasıl olur\" der. Adam:\"hanfendi ben bir cinim ve 100 bin yıldır o vazoda hapis kalmıştım, çocuğunuz sayesinde özgürlüğüme kavuştum, dileyin benden ne dilerseniz\" der. Kadın sevinçle:\"ayy ne desem güzel bir malikane istiyorum hem de Paris\'te.\" Adam bir kısa telefon konuşması yapar ve: \"tamam hanfendi isteğiniz oldu, dilediğiniz zaman gidebilirsiniz yeni evinize\" der ve \"ya ikinci ileğiniz?\" diye sorar... Kadın:\"çok lüks kıyafetler
istiyorum\" Adam kısa bir telefon konuşması yapar ve: \"armani, versace ve dkny\'de kıyafetleriniz hazır alabilirsiniz\" der ve üçüncü isteği sorar. Kadın:\"en değerli mücevherleri istiyorum\" der.. Adam bir telefon konuşması sonrası :\"ok bvulgari ve tiffany\'den dilediğiniz mücevherleri alabilirsiniz \" der. Kadın havalara uçmuştur ve adam:\"yalnız bende birşey rica etsem sakıncası olur mu?\" diye sorar. Kadın merakla:\"nedir?\" Adam:\"biliyorsunuz 100 bin yıldır bu vazodayım, kaç zamandır bir kadın yüzü görmedim acaba bir gece benimle olur musunuz?\"
diye sorar.. Kadın biraz düşündükten sonra:\"neden olmasın?\" der ve sabaha kadar birlikte olurlar... Sabah uyandıklarında adam:\"güzel hanfendi acaba kaç yaşında?\" diye sorar, Kadın:\"32\" der. Adam da: \"VAY BE BU YAŞTA HALA CİNLERE İNANIYORSUNUZ......
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder