Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

19 Ekim 2010 Salı

Tikky Dili Ve Edebiyatı

on  with No comments 
In ,  
öyle bir bölümdür ki öğrencisine puma dersiniz oha falan olur, nayki dersiniz eğilip bekler, zira kendileri ayakkabıya verme sanatının ustalarıdır.

davranışları da en bi güzeldir. konuşurken önce ayakkabınıza, sonra pantolonunuzun popo kısmına, sonra da kazağınızın orasına burasına bakmaya başlar ki etiket görsün, rahatlasın.
işte bütün bunları bu bölümde öğretirler bu cisimciklere. kampüsleri şehrin en büyük mağazasıdır, hocaları belirsizdir, kendi aralarında geliştirdikleri alfabeyle konuşur, eğlenirler. hangi galaksiden geldikleri henüz tespit edilememiştir.

onları anlayabilmemiz için yapmamız gerekenler;
1- her duyduğunuz a ya atlamayın, e olabilir.
2- sık sık oha falan olunuz. fena ortam yaptığı, karizmaya karizma kattığı, cildi güzelleştirdiği bilinen bir gerçektir.
3- pumalarınızı haftada en az 3 kere silin, naykilerinize dokunmayın.
4- yazın ortasında boksör ayakkabısı giyin, ter bezlerinizi ferahlatır.
5- elinizdeki telefonla her an her saniye fotoğraf çekin. ama telefonunuz son model değilse hiç kalkışmayın, sıçmayın.
6- kelimeler arasına eaammm, eaaarrrr gibi duraksama sözcükleri kullanın, zaman kazanıp daha içli vecizeler söyleyebilirsiniz.
7- yivrenç demeyin "out" oldu. onun yerine banali kullanın
8- haftanın inleri ve outlarını hey girlden takip edin, gerisi yalan. madara olursunuz.
9- tv de gördüğünüz ayakkabıya, telefona, kuş , böceğe, ağaçkakana, kreme aşık olun,ve hatta mümkünse bayılın...
10 -son olarak arada bir depresyona girin, ağlak olun. tiffanynin bu sezon için janjanlı, müthiş mor depresyon hırkaları var sakın kaçırmayın... hemen edinip bir köşeye çömelin, bakın... aldığınız naykinin aynısını 1/4 fiyatına çarşamba pazarında gördüğünüzü, artık herkesin alabildiğini düşünüp ağlayın..
evet artık kıvama geldiniz, salının çimenlere, bekliyoruz...

ve bu dilde birde Sesli harfleri nasıl kullanıcağınızı çok iyi öğrenmeniz gerekmektedir

bildiğimiz i = ı
örneğin...istiyorum= ıstıyoram

bildiğimiz e = a
örneğin... ben=ban

bildiğimiz ö=o
örneğin... öptüm=optuam

bildiğimiz ü=u
örneğin... üzüldüm=uzulduam

bildiğimiz a=e
örneğin...nafrat edıyoruam= nefret ediyorum (oldu mu şimdi bu)

bildiğimiz o = oa
örneğin... orospua=oarospua

bildiğimiz u=ı
örneğin... uzandım=ızandıam

bildiğimiz ı=ıa
örneğin... tıkıldım kaldım=tıkıaldıam kaldıam
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder