Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

17 Ekim 2010 Pazar

Kel Bahaneleri

on  with No comments 
In  
1-) Bana yakışıyor.

2-) Erkeklik hormonu fazla salgılanınca saçlar dökülürmüş. Yani fazla erkekler kel olurmuş. Ne kadar kellik o kadar erkeklik.

3-) Tarihe bir bakın, bütün büyük adamlar keldir.

4-) Bütün saç kozmetikleri para tuzağı

5-) istesem saç ektiririm ama insanın doğal hali daha güzel.

6-) Zeki kadınlar kelleri çekici buluyor.

7-) Kelliğimle dalga geçilmesine kızmıyorum çünkü o benim kusurum değil, karizmamın bir parcası.

8- ) Benim saç kurutma derdim yok neyseki. şükrediyorum halime.

9-) Benim babamın kirpi gibi saçları vardı

10-)Çekicilik beyinden gelir, üzerindeki kıllardan değil.

11-)Sen kafanı kazıtsan sana yakışmaz. Kafa derin benimki kadar düzgün ve benimki gibi yüz fizyonomisine uygun olmalı.

12-)Tarihte Japon dövüşcüleri kafalarını kazıtıp daha erkek görünürlermiş.

13-)Antropolojide zekaya delalet eden kıvrımlı beyine sahip kafatasları deri yüzeyi, genelde fazla saça musait olmamaktadır.

14-)Bir adamın kafasında ya kıl yada akıl olur...

15-)Maden olan yerde ot bitmez.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder