Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

15 Ekim 2010 Cuma

Kekstra Reklamı

on  with No comments 
In  
reklamdaki sözlere göre bu reklamı irdeleyecek olursak:

"gürbüz tam bir canavar tüm sınıf ondan korkar"

arkadaş ben gürbüzü gördüm. gayet efendi bir çocuğa benziyor.
gürbüz rolü için, en azından canavar gürbüz rolü için daha iri kıyım ve daha kötü adam görünümlü bir çocuk bulsalarmış daha iyi olurmuş.
ben korkmam şahsen bu çocuktan o sınıfta olsaydım.


"kapıda görünür görünmez saklanır kekstralar"

lan bu çocuun kekstradan başka işi gücü yok mu? yahu niye saklıyorsunuz kekstraları?
yani bu kadar mı aç gözlü olunur arkadaş kaç para lan bu kekstra?.. allah allah ya..
hayır daha önce de belirttiğim gibi bu gürbüz öyle kötü bir çocuğa da benzemiyor.. dışlamışlar zavallıyı.. ayıp..

"nazlı okul birincisi kekstra tek eğlencesi"

burda, ezberci eğitim sistemine bir gönderme yapıldığını sezdim ben..
yani diyor ki okul birincisi olmak gibi bir niyetiniz varsa el kadar dandik bir keke talim edeceksiniz..
ne demek ulan kekstra tek eğlencesi bacak kadar kızın? ruh hastası falan mısınız siz?

"kekstrasını tam yerken gürbüz yanına geldi"

iyi etti... yani niye gelmesin ki lan? belki hoşlanıyordur? belki tam açılacaktır nazlıya?
hoş bu nazlı denen piskopat kızın neyine aşık olacaksa..
kızın tek eğlencesi kekstra yani, bir sinemaya gidemezsin bir göl kenarında yürüyüşe çıkamazsın da bununla..
dünyayı kurtaracak sanki mna koim. çok sinirlendim ya.

"nazlı kafayı kullandı kekstrayı ters çevirdi"

afferin ona. zaten bu gürbüz salak, ters çevirince anlamicak onun ne olduğunu.
hayır bu kadar mı hödük yerine konur arkadaş bir insan? ne istiyorsunuz bu gürbüzden onu da anlamadım zaten...
istemiyorsan git de işim var de, o keki çevirince nolacak? yazık ya...

                                                                      "jölesi altta kalınca gürbüz onu kek sandı"

ya bi s...r git afedersin ya... gürbüz gayet reddedileceğini anladı ve nazlı'ya olan hislerini açmaktan vazgeçti. naaptı lan o çocuk sana? tek suçu sevmek o zavallının. o nazlı denen kız yüzünden belki bunalıma girecek çocukcağız. hayır ne vardı iki kelam etseydin istemiyorsan da adam gibi reddetseydin, arkadaş ayağı falan çekseydin ne biliym keki niye çeviriyorsun..

"gürbüz gittiği anda kek yine kekstra oldu"

tabi... peki gürbüz noldu? yazık... çok yazık...

"nazlı jölenin kremanın tadına yine doydu"

zıkkımın kökünü yesin o nazlı... nasıl sinirlendim ya...

edit: reklam sonunda halay çeken sınıf ahalisinin çoğunun* nazlıyı inceden kesen saplar olduğuna dikkat çekmek istiyorum...
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder