Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

14 Ekim 2010 Perşembe

(fıkra)

on  with No comments 
In ,  
Oldukca genis bir araziye yayilmis 18 delikli bir kulupte golf oynayan adam, kacinci delikte oldugunu sasirmis.. Az ilerisinde oynayan bir kadin gormus. Ona dogru yurumus.. "Kacinci delikte oynadigimi sasirdim da" demis.. "Ben 7'nci delikte oynuyorum" demis kadin. "Siz benden bir delik geride oldugunuza gore, 6'da olmalisiniz.." Adam tesekkur edip oyununa donmus.. Bir sure sonra, gene oynadigi yeri sasirmis. Kadin az ilerisinde..Ona kosmus gene "Ben 14'uncu delikte oynuyorum" demis kadin.. "Siz benden bir delik geride oldugunuza gore, 13'tesiniz.." Adam oyununu bitirince kulubun barina gitmis. Bakmis kadin barin ucunda oturuyor. Yanindaki tabureye oturmus,"Tesekkur ederim tekrar" demis. "Size bir ickiismarlayabilir miyim?.. " Laf lafi, laf kapiyi acarken,adam kadina "Ne is yaparsiniz?" demis.. "Ben satis sefiyim" demis, kadin.. "Ne tesaduf, ben de satis sefiyim" demis adam ve sormus.. "Ne satiyorsunuz?.." "Soylersem gulersiniz"demis, kadin.. Soz vermis adam gulmeyecegine.. "Orkid satiyorum ben" demis, kadin.. Der demez adam oyle bir gulmeye baslamis ki, tabureden dusmus, yerde gulmeye devam etmis, tepinerek.. Kadin "Soylemistim guleceginizi... Siz de soz vermistiniz, oysa" demis, hafif ofkeli.. "Yok" demis adam.. "Yok.. Size gulmuyorum. Ben de tuvalet kagidi satiyorum ve sizden hala bir delik gerideyim!.."
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder