Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

14 Ekim 2010 Perşembe

temel fıkraları

on  with No comments 
In ,  
NESİ VAR?

Temel, eczane açar. İlk müşterisi gelir:
-Bana bir sinek ilacı verir misiniz?
Temel:
-Tabii, sineğunuzun nesi var?

BİZ BUNU İSTEMEDİK Kİ

Kısa boylu iki boyaci olan Temel ile Idris , bir bayrak diregi boyama isini almislar.
Bu is icin ne kadar boya alacaklarini hesaplamak icin diregi olcmeye calismislar.
Capini olcmek kolay olmus ama yuksekligi??
Onu olcmek icin Temel Idris'in omuzlarina cikmis ama diregin tam tepesine ulasamamis. Idris;
'Ben senden uzun boyluyum. Bir de ben deneyim' deyip Temel'in omuzlarina cikmis ama gene ayni sonuc...
Oturup ne yapacaklarini dusunurken yanlarina iri-yari bir adam yaklasip ne yaptiklarini sormus.
Temel'le Idris sorunu anlattiktan sonra, adam diregi yerden guc bela sokup yere yatirmis.
Boyunu olcup tekrar yerine diktikten sonra yoluna devam etmis. Gittikten sonra Idris'le Temel bakisip gulusmusler:
'Aptal herife bak! Biz ona yuksekligini sorduk o bize uzunlugunu verdi.'

TEMEL

Kadının bir tanesi 50 katlı bir gökdelenin tepesinden intihar etmek için atlıyor.
40ıncı katta bulunan İtalyan yakışıklısı pencereden bakarken kadının düştüğünü görüyor ve uzanıp kadını yakalıyor.
-Hanımefendi ne oldu neden intihar ediyorsunuz? Hayat ne kadar güzel, yaşamak ne kadar güzel?
Kadın adama soruyor:
-Peki ne yapayım intihar etmiyim de?
Adam cevap veriyor:
-Sizinle önce güzel bir İtalyan restaurantına gideriz,
güzel bir yemek yeriz arkasından bir bara gideriz bir şeyler içip biraz birbirimizi tanırız.
Kadın heyecanla soruyor:
-Peki sonra ne yaparız?
Adam:
-Eğer birbirimizden hoşlanırsak ya senin evine gideriz ya da benim evime gideriz beraber oluruz.
Kadin bunu duyunca - -işte siz erkekler hep böylesiniz,
ben de zaten bunun için intihar ediyorum,
seksten başka bir şey düşünmezsiniz siz- deyip adamın elinden kurtuluyor ve tekrar düşmeye başlıyor.
Bu sefer otuzuncu katta bulunan Fransız kadını farkediyor ve yakalıyor. Aynı konusmalardan sonra kadin tekrar soruyor:
-Peki intihar etmiyim de ne yapayım?
Fransız cevap veriyor:
-Sizinle önce güzel bir Fransız restaurantına gideriz,
yemek yeriz yanında nefis bir şarap içeriz arkasından bir bara gideriz kahve ve Fransız konyağı içeriz.
-Sonra? diye sorunca kadin,
-Eğer birbirimizden hoşlanırsak ya senin evine gideriz ya da benim evime gideriz beraber oluruz.
Kadın yine - -işte siz erkekler hep böylesiniz, ben de zaten bunun için intihar ediyorum,
seksten başka bir şey düşünmezsiniz siz- deyip Fransız'ın da elinden kurtuluyor ve tekrar düşmeye başlıyor.
Bu sefer yirminci katta bulunan bizim Temel tutuyor kadını- -Uyy hanımefendu neden intihar edeysinuz?
Kadın Temel'e:
-Peki ne yapayım intihar etmiyim de? diye soruyor.
Temel: -Önce bir paluk restoranına cideruz sizinle paluk yeruz rakı içeruz,
arkasından bir bara cideruz tekrar rakı içip muhabbet ederuz.
Kadın merakla,- -Eee peki sonra? deyince, Temel:
-Sonra ben sizu evinuze pırakirum, eğer istersenuz bana telefon numaranızı verirsinuz ben sizu ararım
ve daha sonra tekrar buluşup bir şeyler yaparuz..
Kadın heyecanla soruyor:
-Peki seks? Yani o gece birbirimizden hoşlanırsak seks yapmayacak mıyız? deyince..
Temel, - -Hassiktir ulan anlamaliydum zaten orospi olduğunu- deyip kadını aşağı atar.

PROPAGANDA

Temel secimlerde aday olmus, buyuk kalabaliga karsi konusma yapacak, hazirlanmis, kursuye cikmis. Cebindeki kagidi aramis bulamamis. Bunun uzerine secmenlere soyle seslenmis:
- Sevgili hemsehrularim, puraya celirkeen neler soyleyecegimu pir Allah pir de pen pileydum, simdi ise sadece Allah piliy.

-----

Bir İngiliz bir Alman bir de Temel sahilde güneşleniyorlarmış.
Alman birden ayağa kalkmış, deniz kenarına gitmiş, şortunu indirip aletini denize sokmuş.
Biraz bekledikten sonra: -Mm, suyun sıcaklığı 32 derece Celsius, demiş.
Diğer ikisi şaşırmışlar. Beş dakika sonra İngiliz ayağa kalkmış,deniz kenarına gitmiş,
o da şortunu indirip aletini denize sokmuş. Biraz bekleyip:
-Daha ayrıntılı konuşmak gerekirse suyun sıcaklığı tam olarak 32.3 derece Celsius, demiş ve gelip yerine oturmuş.
Temel altta kalır mı? Hemen o da ayağa kalkmış, deniz kenarına gitmiş, şortunu indirip aletini denize sokmuş.
Aradan Beş Dakika geçtikten sonra geri gelip yerine oturmuş. Diğer ikisi sormuşlar:
-EE,sen ne ölçtün? -Valla suyun sıcaklığını bilmem de derinliği 70 cm
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder