Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

17 Ekim 2010 Pazar

Erkekler evlenmeye nasıl karar verir?

on  with No comments 
In  
Genç bir erkeğin dört kız arkadaşı vardı ve bir türlü hangisiyle
evleneceğine karar veremiyordu.. En sonunda doğru kararı verebilmek için bir test yapmaya karar verdi.
Her birine 1000$ verdi ve "bu parayı istediğiniz gibi harcayın" dedi..

Birinci kız arkadaşı kendisine yeni elbiseler ve ayakkabılar aldı,
kuaföre ve güzellik salonlarına gitti. Genç erkeğe geri geldiğinde
şöyle dedi: "Senin için en güzeli ben olmak istiyorum, çünkü seni
seviyorum!"

İkinci kız arkadaşı ise genç erkeğin tuttuğu takımın iki kombine
biletini, en sevdiği türden bir sürü CD ve bir ay yetecek bira ile
geri geldi ve şöyle dedi: "Bunlar senin için aldığım hediyeler, eminim seni mutlu edecektir, senin mutlu olmanla bende mutlu olacağım"

Üçüncü kız arkadaşı ise bu parayla iyi bir yatırım yaptı ve kısa bir süre içerisinde para kendini ikiye katladı ve bu parayı da çeşitli yatırım alanlarında kullandı.. Genç adama geri gelerek şöyle dedi: "Bana verdiğin parayı birlikte yaşayacağımız mutlu bir gelecek için çoğalttım, çünkü seni seviyorum!"

Dördüncü kız arkadaşı ise bu paranın bir kısmıla bir sürü kitap aldı, kalan kısmıyla ise fakirlere yemek dağıttı.. Genç adama geri gelerek şöyle dedi: "Verdiğin paranın bir kısmıyla sana layık olabilmek için bir sürü kitap aldım diğer kısmıyla ise senin adına fakirlere yemek dağıttım."

Genç erkek dört kız arkadaşının yaptıklarından çok etkilenmişti. Karar
vermek için epey bir süre düşündü, düşündü, düşündü.. Ve sonunda büyük memeli olanla evlenmeye karar verdi...
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder