Bilgisayarımı Temizliyorum: merak edenlere söyleyeyim; bilgisayarımda ve maillerimde biriken şeyleri şuraya koyayım da sileyim istedim. Bunlar onlar işte.

8 Ekim 2010 Cuma

başlıksız fıkra

on  with No comments 
In  
18 yaşındaki kız, annesine iki aydır adet görmediğini söyler.
annesi, çok tedirgin olur ve eczaneye bir hamilelik testi almaya gider ve sonuçlar kızın
hamile olduğunu gösterir.anne çıldırmıştır, bağırır çağırır ve
bunu yapan hangi domuz? bilmek istiyorum" der. kız telefon acar ve yarım
saat içinde bir ferrari evin önünde durur, içinden hafif kırlaşmış saçları
ve çok pahalı bir elbisenin içinde manyak yakışıklı
bir adam iner ve kapıdan içeri girer.
anne baba ve kızla beraber otururlar.
delikanlı, "kızınız durumu anlattı" , "kişisel durumumdan
dolayı kızınızla evlenemem" , "ancak tüm sorumluluğu alıyorum" "eğer bir kız
çocuğu doğarsa annesine bir ev, bir yazlık villa ve milyon dolarlık bir banka
hesabi, eğer bir erkek çocuk olursa bir kaç fabrika ve bir milyon dolarlık bir hesap, eğer ikiz doğarsa her ikisine de 500 bin dolarlık hesap ve bir fabrika vereceğim" der.
ancak düşük olursa.o zamana kadar sessizce bekleyen baba elini dostça
adamın omzuna koyar ve
"o zaman tekrar denersin evladım".
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder